Back at track.

Jag har spenderat halva dagen åt att omdesigna bloggen. Kom på att jag inte trivdes med den sandiga färgen, så nu har min blogg en enkel svart/vit design. Mycket mer jag.

Jag har försummat bloggen en månad nu, men det är dags för nya tag. Jag är en periodbloggare, men ska försöka komma ifrån det.

Ska alldeles strax säga natti till my woman, sen ska jag nog se en film så att jag blir riktigt trött. Imorgon bär det av till Arlöv, till Lussevaka med Elena, Nonne och Alex. Vi har fett kul ihop, så det kan inte bli mer än bäst! :D På lördag hänkar Lajna med mig hem till Genarp och chillar.

Nu ska jag flytta på kissebebisarna som nannar på varsin sida av min rumpa.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Elena

Så Maxi ÄR mysig? :D

2008-12-12 @ 14:29:18
Postat av: Nathalie

Elena: Klart hon är! Hon är min sötis <3

2008-12-17 @ 19:34:45
URL: http://nacoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0