I'm on fire

Jag byggde ihop ett jävla pepparkakshus idag. Vet ni varför jag säger JÄVLA pepparkakshus? Jo, det ska jag tala om för er. Skiten gjorde så att jag brände mina fingrar! Och det är inte en ytlig liten brännskada som blir röd och svider lite, nääädåå, det är en djup en, som gav mig ordentliga blåsor på 2 av 5 fingrar. Det gör helvetesont. Men nu vet jag hur varmt smält socker kan bli.

Och pepparkakshuset blev fint.

   
Om ni kollar riktigt noga så ser ni hur ful kristyren blev.
Det vittnar om hur mycket jag brottades med detta djävulska påhitt.

Kommentarer
Postat av: Maia

Nej att det skulle vara en jordbävning var definitivt inte något jag övervägde, hade ingen aning om att vi kunde få det i Sverige, nu väntar jag på efterskalven som brukar komma några dagar senare!



Tack, men det är inte jag som gjort designen, finns som färdig layout på wordpress, så jag klickade bara i den jag tyckte var snyggast..

2008-12-17 @ 21:25:59
URL: http://honeycoatedgingerbread.wordpress.com
Postat av: Maria

Har du bara en hand? :) haha

2008-12-18 @ 19:39:04
URL: http://myveryownsoundtrack.blogg.se/
Postat av: Diana

Men det är ju tur att det finns färdiga pepparkakshus-mallar så man inte behöver använda deg :) Fast jag älskar min svärmors pepparkakor och försöker baka dem själv oxå. Ha det underbart! Kram, Diana

2008-12-19 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0