Shake it up!

Jag anar att nog har sagts om denna ovanliga händelse. Egentligen behöööver jag inte skriva om det. men what the heck, ni vet den där grejen igår? Jordbävningen. Jag skärrade mig själv som in i tusan. Låg och halvsov, när plötsligt elementen och fönsterrutorna börjar skaka. Av ljudet att döma trodde jag att det var ett fucking flygplan så var på väg rakt mot min säng eller nåt. Jag bor ca 1 mil från Sturup, så tanken är inte helt omöjlig. Genarp ligger ca 1,5 mil från epicentrumet, så det skakade rätt så rejält. Tyckte jag. Men nu i efterhand så har jag nåt att berätta för barnbarnen. Höh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jordbävningen väckte mig också och nyvaken som jag var så var min första tanke "vem fan skakar min lägenhet?". Din reaktion var kanske aningen mer realistisk än min ;-)

2008-12-17 @ 21:12:41
Postat av: Maia

Jordbävningen väckte mig också och nyvaken som jag var så var min första tanke "vem fan skakar min lägenhet?". Din reaktion var kanske aningen mer realistisk än min ;-)

2008-12-17 @ 21:13:25
URL: http://honeycoatedgingerbread.wordpress.com
Postat av: E

Barnbarn eyyyy?

2008-12-18 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0