House <3

Nu är det så, att, jag är helt förälskad i serien House. Därför känner jag att det är min plikt att nu tillägna ett helt inlägg åt denna magnifika skapelse innan jag drar mig till sängs.

Dr. Greg House är en skicklig diagnostikläkare som löser de mest konstiga sjukdomsmysterierna. Problemet med denna man är att han är en självgod jävel, känslokall, och den värsta cynikern som finns. Ändå kan jag inte låta bli att tycka om honom och hans kommentarer. Ändå kan jag inte låta bli att kolla avsnitt efter avsnitt (beror också på ursnygga Lisa Cuddy) och skratta åt honom, med honom och hela serien. House är helt fucking underbar, och jag vill aldrig att det ska ta slut. För då kommer jag känna mig tvungen att kolla på alla säsongerna 10 ggr om.

Och med det säger jag godnatt!

"Better be careful. I got a full bladder, and I'm not afraid to use it!"


Kommentarer
Postat av: Tricis

Tack, vad jag blev glad, då blev den inte så pjåkig ändå min design :) ha en fin kväll!!

2008-12-18 @ 21:10:39
URL: http://tricis.blogg.se/
Postat av: Marieh

Haha ja ibland fattar man inte riktigt vad hästar håller på med. Knäppt att göra det ännu jobbigare för sig liksom. =) Men det blev bra tillslut i alla fall och det är ju huvudsaken. =)

2008-12-18 @ 21:56:36
URL: http://marieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0