Dessa katter..

Fan vad jag har mått bajsigt idag! Varit helt grötig i hela huvudet. Kanske beror det på att jag var tvungen att åka hemifrån aaaaastidigt. Kl. 05.49 satt jag på bussen på väg till djursjukhuset. Sen droppade jag min kisse där, och åkte hem. Vilade några timmar sen åkte jag tillbaka och hämtade honom. Galna katt, det var asjobbigt att åka hem med honom. Han låg ju inte still i sin låda, och klöste och höll på. Nu är han iaf kastrerad, och förhoppningsvis kommer saker bli lite lättare nu.

Angående kattbebisarna, så har det tagits ett beslut. De får leva. Idag könsbestämde vi de med, det är två små tjejer! :) Hoppas vi kan bli av med de när den tiden kommer...

Nu ska jag ta och kolla på Reuter & Skoog! <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Känn dig utmanad!

2008-11-06 @ 10:57:41
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0