En liten utmaning

Länka den (Alex) som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

· Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
· Låt dem sen veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

- Jag är en av de slarvigaste människorna jag känner.
- Jag är för impulsiv för mitt eget bästa.
- Jag träffade mitt livs kärlek på internet.
- Jag känner mig gammal när jag och min lillasyster diskuterar musik.
- Jag älskar att laga mat, men suger på det.
- Jag ska bli lokförare.
- Jag är mer mjuk än hård.

Jag utmanar alla som läser detta. Pallar inte länka och shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0