:(

Än blir det inga bilder på kissarna, det är för mörkt för att ta några nu.

Det är svårt att ta ett beslut om deras öde.. Innan de var födda var jag stenkall och sa helt säkert att de ska avlivas. För vi kan faktiskt inte ha fler katter! Men.. nu har jag sett de kämpa sig ut och jag har sett de andas sina första andetag. Nu tänker ni säkert att jag är skittöntig som känner så för katter, men.. Jag är sån! Jag älskar livet, och jag älskar djur. Varför ska vi ta deras liv när de väl kommit hit? Så jag sa till pappa att han får avgöra vad som händer med de, jag vill inte ta det beslutet. Jag vet inte ens om jag hade klarat av att åka till veterinären med de små liven så att de får sin sista spruta. SNÄLLA, ÄR DET NÅGON SOM VILL HA EN KATT? Jag vill att de ska leva... Vi har två, snälla, om ni vill ha en, tveka inte att kommentera här och nu!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0