Sidewalk Express

Hur fördriver man 2 timmars tid på Malmö Centralstation? Jag har svaret: man surfar på Internet för 19kr/h. Så kul har jag just nu, när öresundsbron fuckar så att jag inte kan slutföra mina pass och måste vänta till 16.34 på nästa pass. Så jävla skoj har jag. Blö.
Egentligen skulle jag bara jobba 2 pass idag, men sen ringde bossen och frågade om jag kunde ta ett till. De betalade till och med min lunch om jag tog passet. Och medan jag satt där i lugn och ro och åt, så ringde bossen IGEN. Den här gången fick jag lite fler pass, skönt. Känns bra att de väljer att ringa mig, trots att det finns ca 50 andra att välja på.

Nu ska jag fortsätta ha lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0