Alröv

Tjenixen!

Sitter i Alröv, at Alex plejs! För det första så är det fett skönt att komma hemifrån, och för det andra så älskar jag sällskapet :)

Imorse vaknade jag av att katten krafsade runt i sin nyinredda kattlåda (den nya sanden han har låter som en miljon plastpåsar). Sen somnade jag om för att vakna redan vid 7.30! >< Jag som skulle ha "sovmorgon". Sen drog jag, papi och syskonen till erikshjälpen för att kolla efter skrivbord. Där var ett skitsnyggt, svart, men tyvärr alldeles för stort skrivbord :(

Anyway, när jag vaknade så tänkte jag på nåt, som jag ville blogga om. Men med mitt minne så är det redan dömt att misslyckas. För jag kommer inte ihåg vad tusan det var. Men det var ett viktigt ämne. Så det blev åter ett sånt där meningslöst inlägg. Men det får ni leva med eftersom ni klampade in på min blogg.

Ikväll blir det jobb, en tur till Simrishamn. Drygt, men det är helgOB :)

Baj sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0