Bloggin' away..

Tjo!

Kom hem för nån timme sen från jobbet. Jobbade ensam hela dagen, dvs utan någon "multkompis". Men tågpersonalen har varit schyssta mot mig, så det märktes knappt :) Åt lunch i Höör med en av pågatågs-tågvärdarna. Hihi, hon var så söt. Tror hon var typ korean eller nåt. Visade mig ett jättebra lunchställe som jag inte ens visste fanns. Och jag har bott i Höör i 5 år. Fifan.

Känns som att jag har halvt intervjuat varenda tågvärd jag mött, och några av lokförarna också så klart. Men vad då då, man måste ju ha lite underlag för sina framtidsplaner! :D

Träffade Tanjis idag på tåget när jag jobbade! Hihi, jag blev så överraskad och glad :) Det var verkligen härligt att se dig igen Sweetie!

Kolla in vad jag fick på posten idag! :D :D Wiiiiiiiii!! Nu väntar jag bara på att Skåne-distriktet ska kontakta mig så att jag kan få veta lite mer om hur jag blir aktiv :D


Nu ska jag strax lägga mig, upp kl 04.30 imorgon.. Zzzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0