Bloggin'

Förlåt bloggen! Jag har försummat dig! Nej, det har jag faktiskt inte. Jag har inte haft tid, ork och jag har inte varit hemma. I onsdags sov jag i Höör hos min fosterfamilj, igår kom jag hem sent efter en fika med Mira och idag fick jag äntligen tid att blogga lite.

Den senaste veckan har jag känt mig lite halvt stressad..  Eller nä! Inte stressad.. Mer som att jag inte fått tid för mig själv. Alonetajm för bara mig. Jag vet inte ens när jag kommer vara ledig nästa gång, på måndag får jag schema för den resterande tiden hos Academic Search. Så då får vi se hur det blir..

Som sagt träffade jag Mira igår. Det var kul, efterlängtat och otroligt skönt att prata med henne igen. Om någon frågar mig om jag saknar skolan skulle jag antagligen svara att jag saknar Mira. Och Viktoria. Och Tanja. Mycket mer saknar jag inte från den tiden. Oväntat fick jag en liten present av Mira, försenad studentpresent kan man säga. Damn, så generad jag blev. Samma sak som när någon ger mig en komplimang, jag har svårt att ta emot det liksom.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på House. Btw, jag saknar dig älskling.. Jag vill att vi ska ses så jävla snart! Jag vill bara ha en dag att längta till.. Min vackraste bästaste bästistjej.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Tanja

AWW!!!! Jag saknar dig med, allvar. Trodde inte jag skulle finna någon som jag har så mkt gemensamt med och som jag kan relatera till!

2008-10-31 @ 22:07:15
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

hahaa det är snusk från igår:P

2008-11-02 @ 21:51:36
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0