...

Nu är jag sjukt opepp igen. Ringde till projektbossen imorse, och hon sa precis det jag trodde. Det finns ingen chans att byta pass med någon annan, så det var bara att stryka de pass jag inte kunde jobba. Resultatet är att jag har 6 pass att jobba, vilket kommer att ge mig pisslite pengar. Och jag är ledsen för det.. Hon tyckte iaf synd om mig, eftersom det varit så mycket klödd med mitt schema, så hon skulle höra om det fanns några pass kvar på de andra avdelningarna. Men dock, ingen garanti. Det är bara att vänta och se.. Kollade in platsbanken också, det finns knappt några jobb! Eller jo, det finns jobb, men inte som jag känner att jag kan klara av, såsom BLI SÄLJARE IDAG! eller DALBYKVINNA SÖKER PERSONLIG ASSISTENT. Fan.. Det mest bajsiga i hela situationen är att jag kan inte sluta på djurparken, vilket jag velat hela sommaren! Jag måste stanna där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0