Fantasilös när det gäller rubriker!

Godmorgon folks!

Vaknade sju imorse, av någon väldigt konstig anledning. Det värsta av allt är att jag är PIGG! Min dag hittills har varit produktiv. Gick med i Ung Vänster. Efter att ha läst mer än hälften av deras åsikter berörande olika punkter, och hållit med visste jag att detta är partiet för mig. Sen blev jag medlem på en sida för Sveriges vänster. Natta goes active! :D Nej men.. Jag tror att jag behöver det här... får se hur det blir :)

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb! Ska bli skönt.. Inte så mycket tid till att tänka på bad stuff då. Jag vill må bra. Den senaste tiden har mina känslor varit allt för turbulenta, jag är rädd att jag ska hamna i någon sorts depression igen. Sysselsättning ftw...

Vad ska jag göra idag då? Det är fint väder, så det blir nog en liten runda. Ska kolla lite efter skrivbord ånlajn också. Btw, har satt i mina nya töjningar i båda öronen, så nu är jag uppe i 8mm på vänster öra, och 2 mm på höger öra. Att skriva upp min önskelista till jul: Snygga, svarta 8mm's-tunnlar.

För er som vill ha ett litet låttips kommer det här:



Breaking Benjamin - Diary of Jane

Tackar min lillasyster som tipsade mig om detta superba band!

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0