Genarp igen.

Bajs! Jag måste gå och posta ett brev jättelångt bort (typ 500 m), och det REGNAR! Hur kul kan det bli egentligen?

Kom hem vid 12 från Alröv och en underbar helg. Har haft så sjukt kul, älskar att hänga med makedon-gänget :) I lördags var det dock drygt, för då jobbade jag mellan 19-23, så var rätt så trött när jag kom tillbaka. Men men, det är pengar. Vilket jag är fett i behov av. Sen igår, söndag, myste vi allihopa framför Alex überfina platt-tv, vi såg Spice Girls The Movie! :D Sen kollade vi på Mamma Mia, eller det var bara jag och Alex som ville se den. Till middag gjorde vi Tacopaj, vilket jag aldrig smakat innan, det var svingott! Lele, så mätt jag var sen...

Nä, nu får jag väl ta och gå innan det blir för mörkt :(

C ya.


Kommentarer
Postat av: Elena

Men Natha! Lillshajen.

Du har ju regnjacka och allt!



P.S Börja använd din vinterjacka IDAG!

2008-10-31 @ 12:27:14
URL: http://myveryownsoundtrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0