Han är inte retard, han är ett freak!

Så sjukt skönt att det är fredag! Är supertrött, är inte direkt van vid att stiga upp innan 6. Men det är bra att vänja sig, man kan ju inte ha sovmorgnar resten av livet..

Imorgon beger jag mig till Alröv. Blir massa roligt imorgon kväll :) Jag, Elena, Nonne och Alex. Vem vet var det slutar? ^^

Förresten så börjar jag tro att jag är en kändismagnet. Idag stötte jag på Peter Stormare på Malmö C. Jag har kommit fram till två slutsatser:

Antingen
1. så är det en ren slump att jag stött på TVÅ kändisar under tre dagar.
eller så
2. inbillar jag mig, och personerna är i själva verket inte de jag tror.

Men det var Petter, och det var Peter Stormare. Jag kan satsa min mobil på det - och jag älskar min mobil. (Jag är materialist, unfortunately)

Men ni måste erkänna att Peter äger mer än Petter. Så är det bara.


Här har ni Peter, folks!

Lunchade i ilfart tillsammans med Tessan idag, det var gott och trevligt. På tisdag ska jag hälsa på gamla fosterfamiljen, så då hinner vi ses lite längre. Ska kolla på hennes lilla amstafftik då också :)

Och nästa vecka ska jag fika med Mira! Ska bli skoj, saknar verkligen henne...

Baj for now!

ps. Rubriken syftar på en ordinär kvällsdiskussion mellan mig och papi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0