Happy evening

:D....... Mjau! Bara MÅSTE blogga nu! E kom in på msn, från Finland. Goood damn, vad jag har saknat att prata med henne! Och denna gången avslutades det mycket bättre, tycker jag iaf :) Jag tänkte positivt, var inte ledsen. Jag känner mig medveten om problemet, och det är ju första steget mot en lösning, right? Åh min babybaby.. Jag vill få de här att funkar, OSS att funka. Hoppas det går vägen! Jag satsar iaf på det :D

För övrigt har jag lagt till en besöksräknare, skiiiitful design, jag vet! Men kan inte göra så mycket åt det, man måste följa vissa av utvecklarens mallar. Unfortunately.

Nu ska jag kolla nån film. Lilja 4-ever kanske, men jag har blivit avrådd från att kolla på den innan jag ska gå och lägga mig. Det är en stark film. Vi får se vad jag hittar i skrothögen jag har framför mig atm.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: E

<3

2008-10-13 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0