Igrankata

Det var galet igår kväll! Kul som fan hade jag! Var i helsinborg med Elena, Nonne och Alex på en makedonisk fest. Det var fetingskoj.. Jag drack pyttelite för mycket, men nyktrade till väl inne. Tack och lov för det. Det var så himla kul att testa på nåt nytt, jag lärde mig dansa (inte perfekt, men man kan alltid öva) lite makedonisk dans. Önskar jag hade bilder, men det blidde inte några bra.

Sedan stannade jag över i Helsingborg, i Elenas hotellrum. Sen såg jag framemot en 2,5 timmes resa hem till Genarp klockan 9 på morgonen. Daaamn, vad trött jag var.

Nu ska jag ta och lägga mig på soffan och kolla på HEROES! :D

Kommentarer
Postat av: Elena

Hahaha PYTTELITE för full ^^

Du é la roolig!



Vad bra att du hade kul :D Bland alla juggar. Du kanske var jugge i ditt förra liv xD

2008-10-20 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0