Nu blir du av med tottarna lilla sötis! Mohahaha

Då var datumet satt! 4 november är det dags för kattens lilla operation... Sötaste, hoppas han inte blir allt för ledsen när han förlorar sin mandom. Han kommer ändå alltid vara mannen i mitt liv <3

Kom hem från jobbet vid 10, skönt att inte ha så långt pass idag. Men var tvungen att gå upp för jävla tidigt imorse, så det blir till att vila en stund på dagen. Gick inte alls bra idag, tåget som jag räknade från Malmö C till Ystad var försenat, så jag missade det tåget som jag skulle räkna tillbaka. Det är som det är.

Filmer i min nedladdninslista atm är Svensson Svensson - filmen så klart. Sen har vi Reuter och Skoog - Vilken kombination ^^, Primal Fear och Mr. Jones. Ser framemot att se de! :D

Nu ska jag nanna en halvtimme, bara för att recharga min hjärna.

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0