Rolling on a river

Måndag idag. Hittills har jag spenderat min dag med att spela Guitar Hero III på mobilen, och duschat/fixat mig inför arbetsutbildningen. Ska strax åka. Det är så fucking störigt att jag måste åka redan kl 13 när jag ska vara där kl 15. Jävla Genarp, med dess relativt dåliga bussförbindelse.

Anyway, I'm feeling pepp as faen! Har precis pratat med honeylove och det finns inte några dåliga tankar eller känslor i min kropp just nu! Det känns bra att vara på väg nu, att mitt förhållande känns toppen och att jag känner mig snygg idag. Lägger upp bild sen när jag kommit hem från malmö så att ni får se min 8mm's-töjning. Varning, den är sketans ful, men sånt är livet när man är fattig, och inte har råd att köpa en snygg och fräsch tunnel istället :(

Nu ska jag gå och terrorisera min far!

Love

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag vet inte hur jag ska göra för att det ska synas på bloggkoll igen :S

2008-10-13 @ 17:20:00
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0