Save their planet!

Hello allihopa everybody!

Innan jag vandrar iväg på min avstressande promenad ska jag bara göra lite reklam å miljöns vägnar! Läs igenom dessa frågor och räkna hur många ni svarar ja på:

* Är ni medvetna om vad som händer med vår planet?
* Bryr ni er om isbjörnarna som snart inte har någonstans att bo och därmed kommer DÖ ut?
* Bryr ni er om träden som huggs ner?
* Bryr ni er om överkonsumtionen i vårt samhälle?
* Har vi ett allvarligt problem med vår jord, och tycker ni att vi måste agera NU?

Om ni svarat ja på minst en av dessa frågor tycker jag att ni ska köpa en lika fin tygkasse som jag :) Tänk själva, det är ett av de lättaste sätten för oss människor att minska vår miljöpåverkan.

Här kommer en nyttig länk för er som vill veta mer om vad våra plastkassar gör mot miljön! Rädda deras värld. (djurens)

Plastpåsar = BAD (Bad And Dangerous)

Min tygkasseMin tygkasse


Min tygkasse! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0