Tjohooo!

Go'kväll!

Sista jobbedan imorgon innan "lov". Jag har ju inte lov, för jag är halvt arbetslös. I morse var det jävligt kallt, det vill jag lova. Stod i Örestad halv åtta på morgonen, ENSAM! Tydligen ville ASJ att jag skulle räkna kort ENSAM på ett multat tåg med 6 vagnar. Jag kan ju säga så här, jag hann igenom 3 vagnar när vi kom till Malmö. Det var verkligen ett omöjligt uppdrag. så slutade tidigare, men fick ändå lön för halva arbetstiden. NICE! :)

Imorgon är det fredag då ja. Ska sova hos Alex hela helgen, kommer bli jättekul! :D Hon har FF och jag är inbjuden :) Nonne kommer också, och Elena will be there. Tänkte att jag skulle berätta lite mer, men det vågar jag inte... Kommer nån lösenordsskydda min blogg. Fan...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du kan göra en hemlig bloggsida på denna bloggen om du vill? jag har det på min:D

2008-10-23 @ 19:26:08
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0