Walking the line

Vad fan är det med mig? Jag känner mig sådär panikslagen igen.. Igår var det för att jag har svårt att hantera oväntade stuff, men idag? Jag vet inte.. Känner mig nervös.. Orolig.. Orkar verkligen inte med att må så här just nu! Jag saknar Mira.. Jag saknar att prata med henne om allt möjligt bajs, men också allt möjligt som inte är bajs, utan viktigt.

Imorgon nån gång runt 16 ska jag gå på mitt första arbetspass, av de sex som jag har.. >< Det är kanske det jag är nervös inför? Ska hänga med tågvärden och kolla vilka kort folket använder när de reser. Men ibland måste jag gå själv, ifall tågvärden måste göra nåt annat. Jag har försökt vara ärlig mot mig själv, och jag tycker att jag är bra på att ta kontakt med människor. Men tror det kommer vara nervöst i början.. Det brukar det vara. Vi får se imorgon. Ska åka två ggr över bron också..

Såg precis Lilja 4-ever. Vet inte riktigt hur jag ska förklara mitt intryck av filmen. Jag grät inte, men det var inte långt ifrån.. Istället för en klump i halsen, fick jag en klump i hela hjärtat. Det faktum att hon tog livet av sig efter att ha blivit våldtagen av ett otal gubbar var inte det som berörde mig starkast. Utan det var när hennes mamma åkte ifrån henne.. Jag kunde höra, se och till och med smaka på den smärtan.. Jobbigt.. :(

Nu måste jag nog gå en runda så att jag kan frigöra lite tankar, försöka slappna av..

E, jag behöver dig right now..



Spieluhr - Rammstein
Jag knarkade sönder denna låten för nåt år sen.. För bra.

Kommentarer
Postat av: Tanja

6 pass är bättre än inget =) va cool,du grejar det vännen.

2008-10-14 @ 23:28:09
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: E

Du berättade inte att du hade sett filmen :/

2008-10-15 @ 16:40:27
URL: http://myveryownsoundtrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0